Post by ghorunaportio on Feb 15, 2022 0:18:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mitt kafé — restaurangspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mitt kafé — restaurangspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Mitt kafé — restaurangspel 2022 version ▞▞▞
Väldigt roligt spel bara tråkigt att man måste köpa kryddor för diamanter som är svåra att få tag på
Bra men iblnd lite lite att göra
det är väldigt roligt och beroendeframkallande.
Än så länge ge skoj
Bra o roligt men borde finnas enklare sätt att tjäna pengar eller få ingredienser
När man har laddat ner appen fins den inte där😣
Jag spelade det här spelet i ungefär en vecka eftersom jag på allvar trodde att det skulle vara roligt. Det är plågsamt. Installera inte det här spelet om du inte är villig att punga med någon riktig valuta. Utrustning är dyr, diamanter behövs i princip till precis allt, inklusive att fylla kryddlådan. Det här är inte ett spel för fattiga människor eller människor med en budget. Det driver dig också att göra uppgraderingar när du inte har tillräckligt med diamanter eller mynt. INSTALLERA INTE OM DU INTE PLANAR ATT BETALA UT FRÅN FICKAN!
trevlig
Så himla bra jag och mina 5 vänner spelar detta otroliga spel men litet problem.. vi alla bestämde att vi skulle köpa VIP men det tar sååå långt tid tills den går in i spelet önskar verkligen att ni fixar det att man inte måste ha Internet för att komma in i appen men man är då såklart offline😊 Skulle verklige ge 5/5 ifall jag kunde 100000000000❤ ÄLSKAR DETTA SPEL OCH NÄR YOY FIX THE PROBLEM I WOU PLAYING DET 24/7 👌👌👌👌
Nej, jag ger dig inte tillgång till mina filer. Inget annat spel jag har på min telefon kräver det, så jag har svårt att se varför detta skulle behöva det bara för att fungera..
Jag förväntade mig verkligen inte att det här spelet skulle vara särskilt bra, men det är fantastiskt. Det finns uppslukande berättelser och dekorationer, det är inte heller fyllt med annonser som jag har sett med nästan alla spel jag någonsin spelat. Det finns ett problem, det säger mig att de inte kan fylla beställningar för Mohchas eftersom maskinen saknas, men det finns ingen maskin att köpa för att fixa det, så jag har typ fastnat just nu och jag är inte säker på vad jag ska göra.
Det här spelet var bra i några dagar. Fram tills du försöker nå nivå 8. Då har du inget annat val än att betala pengar för att få en viss VIP-ingrediens för att komma vidare i berättelsen. Det är irriterande. Om du vill göra en kund till VIP-medlem måste du också göra samma sak, betala för en VIP-ingrediens.
Jag älskar spelet! Jag förstår bara inte varför VIP nivå 8 tar så lång tid att uppdatera. Jag har haft tillräckligt med VIP-poäng i månader för att gå upp och det är fortfarande inte tillgängligt. Jag har inget emot att spendera mina pengar i spelet och nästa VIP-nivå borde vara tillgänglig.
Älskar det här spelet, tills idag. Idag spenderade jag tjugo dollar för att få 5 guldgåvor till festivalen. Det är värt 15 000 festivalpoäng. Ändå har dessa poäng inte lagts till våra poäng. Det visar mig att jag gjorde det, men jag lade det inte till ballongerna. Om detta inte åtgärdas innan den här festivalen är över kommer jag att förvänta mig full återbetalning och jag kommer också att avinstallera det här spelet.
Jaaa vad bh
Roligt och enkelt. Jag känner att du bara gör spelet där kunderna bara ber om specialrätter med de speciella kryddorna du har. Jag skulle kunna få 4 av 5 för att ha alla andra kryddor och sedan komma till 5 av 5 och jag kan inte slutföra det eftersom jag inte har guld. Jag borde inte heller förlora vinst för att jag inte har en maskin. Det är 440 000 mynt för att få kokosnöt på nivå 20 och jag var tvungen att skaffa en caféexpansion nivån innan som kostade 100 000.
det är ett bra spel. Jag skulle göra det till 5 stjärnor om du lade till en marknad för offentlig försäljning och köp och möjligheten att öppna dotterkaféer och varumärken för att sälja fler föremål. Jag föreslår också att du lägger till en leveranstjänst och uteservering, fler typer av anställda och ett bättre beställningssystem. Lägg också till möjligheten att namnge din butik och dess dotterbolag separat. Kanske kan du lägga till ett sätt att testa försäljningen i ett område innan du öppnar en butik genom att lägga till food trucks.
My Cafe — Restaurant Game கேஷுவல் tlg
Nu när jag uppdaterar spelet kan jag inte spela längre eller ladda ner det igen. varför??
Sättet som de börjar betala-gate allt i det här spelet är extremt irriterande. De vet exakt vad du vill ha och de får dig att betala för det. Till de nya ägarna: du kommer att förlora många dedikerade spelare om detta fortsätter...
👍🏿
Reklamen är bättre än detta dåliga spelet
Stylist Girl: Make Me Fabulous Rekreacyjne uljr
My Cafe — Restaurant Game Casual sko
När man kommer till lvl 7 är det svårt att få pengar och det tar himla långt tid att samla ihop så man kan köpa grejer för att komma vidare i uppdragen.. Det gör det tråkigt..
Det är bra att ha spelat det här spelet ett tag nu, det är verkligen svårt att få mynt för att få nästa maskiner eller något liknande, men överlag är det okej att spela
BH spel
Jag har spelat det här spelet i några dagar nu och har njutit av det, men jag köpte nyligen ett gäng diamanter, kryddor och presenter och fick bara presenterna. Inte riktigt säker på vad som hände, men problemet fortsatte när jag kontaktade företaget och ingen svarade.
Okej, jag erkänner det. Jag älskar spelet. Jag hade massor av framsteg (nivå 21) och jag började bli beroende, men sedan kom den nya uppdateringen och jag kan nu inte spela utan uppdateringen. Det brukar vara bra men den här gången uppdaterar det inte. Jag väntade i timmar men allt som stod var "Väntande" och uppdateringen startade aldrig. Spelet är jättebra! Men jag kan inte spela nu.. Är det något fel på min sida? Hur som helst hoppas jag att detta kan fixas för jag älskar det här spelet! Snälla fixa det om du kan!
Jag gillar verkligen det här spelet, det är fantastiskt att fördriva tiden. Det finns dock ett par saker som jag tycker är irriterande. Att kunna bära mer än ett föremål åt gången skulle göra spelet sååå mycket bättre - vänligen titta närmare på detta! Dessutom att behöva köpa föremål som föreslagits av cafékunder - det är ett slöseri med mynt. Vanligtvis matchar det begärda föremålet inte kaféets tema och tar bort dricks om det lämnas i kaféet. Köp inte föremålet och det tar mycket längre tid att nå nästa nivå, om du ens kan.
我的咖啡廳—餐廳經營遊戲 休閒 ocsy
My Cafe — Restaurant Game Casual sko
Det är så roligt. Jag fick till och med mitt eget kafé. Många kunder. Massor av bord för alla. Jag är väldigt rik jag kan köpa vad jag vill. Men jag har inte så många diamanter för att köpa VIP-specialingredienserna.
Dyrt som bara fan, otrevlig support. Spelet är delat i 2 delar banken är inte sammankopplat så man rekommenderar att betala 1000 tal svenska kronor för att köpa maskinerna, öppna luckerna med riktiga pengar för att få ut priserna vid tävling.. Som då är fejk så klart.. Så rekommenderar inte om du inte skiter pengar..
Bra spel men det har blivit en stor besvikelse om pengar. Och när jag inte har något som mina anställda har det konstant ovanför huvudet så kan jag inte få något arbete gjort.
Jättebra
Ganska bra spel. Jag spelar det varje dag eftersom det är avkopplande och inte stressigt eller tråkigt. Jag tycker om grafiken och kreativiteten i spelet, men jag önskar att det inte var så tvingat att jag spenderar mina pengar på det. Jag har aldrig spenderat pengar på ett mobilspel, men det här gör mig desperat efter fler belöningar i spelet så jag har spenderat $5. Jag tycker att VIP-nivåerna är lite löjliga. Fortfarande kul utan det.
Jag önskar att saker skulle laddas snabbare när du gör dem, men annars är det fantastiskt! Det finns inga 30 sekunder långa annonser som du tvingas titta på, eller några annonser alls om du inte VILL se dem för att få diamanter. Superintressant, avkopplande och roligt. Tack så mycket för detta underbara spel!
Det här spelet är fantastiskt! Det är den typen där du måste vänta på vissa saker men inte särskilt länge som andra spel. Det är givande att spendera pengar på det här spelet men det är inte nödvändigt för att gå vidare. Det finns gott om möjligheter att få ädelstenar, kryddor etc. Verkligen bara ett välgjort, roligt spel
My Cafe — Restaurant Game கேஷுவல் tlg