(Android/iOS) Super Bino Go:Adventure Jungle rajoittamaton resurssihakkerointi
Feb 20, 2022 23:48:44 GMT -5
Post by publowatoure on Feb 20, 2022 23:48:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Bino Go:Adventure Jungle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton resurssihakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Super Bino Go:Adventure Jungle 2022 version ▞▞▞
Super Bino Go:Adventure Jungle Äventyr jka
Super Bino Go jogo de aventura Aventura kgp
Tämä ei ole huono, mutta vaikea vaikeita tasoja, mutta mukava peli, jonka suoritan kaikki tasot, tee 2-osainen
Crash Bandicoot: On the Run! Akcija arn
Niin paljon mainosta. Ja kolikkotarjous ei lopu koskaan. Ja taso 5 on mahdotonta, sen läpimeno on niin vaikeaa. Jos kuolet jossain vaiheessa, se alkaa alusta. Ole hyvä ja korjaa se.
Peli on erittäin mukava, mutta tasoa 10 on vaikea suorittaa, kuinka tappaa eläin tasolla 10?
kunnollinen mario-klooni. Sovellusten kehitystrendin pitäisi olla musta palkki näytön alareunassa, jossa kobtrolit ovat, ja sitten tehdä. sen yläpuolella näkyvä näytön alue, koska en näe vihollisia, kun ne ovat sormieni peittämien painikkeiden alla. Minun pitäisi myös pystyä säätämään missä näytössä painikkeet ovat. Tiedän, että se on yleisempää, joten en ymmärrä, miksi tämä ominaisuus ei ole käytettävissä.
Se on kaiken kaikkiaan erittäin hyvä ja koukuttava peli...ainoa mitä vihaan tässä pelissä on Ad's....paljon ja paljon mainoksia, jotka ärsyttävät paljon, paitsi että se on hyvä peli..!
Näyttää hyvältä, mutta liikaa mainosta!!!!!
Tämän pelin kaltaiset pelit .... Pidän tällaisista peleistä, mutta kun asensin tämän pelin ....1. taso erittäin vaikea .. 2. taso ... Voi luoja!! niin vaikeaa, tee asialle jotain.....
sanoisin että tämä on hienoa! on totta, että jotkut tasot ovat vähän vaikeita, mutta eivät mahdottomia, olen tällä hetkellä tasolla 127. Tasot 60-80 olivat paljon vaikeampia. myös tämä on todella samankaltainen, jos vertaa muihin "mario väärennöksiin" ainakin tämä on eniten samanlainen kuin alkuperäinen.. rakastan tätä peliä!
kiva peli se antaa rentoutua vapaa-ajalla 👍
Älä lataa tätä peliä. Mainos, joka mainosti sitä, näyttää täysin erilaisen pelattavuuden kuin varsinainen pelattavuus, joka on käytännössä huijaus. Vakavasti, älä ymmärrä tätä peliä: jos sen mainokset pettävät, en myöskään odota pelin olevan rehellinen.
Annan tälle pelille vain kolme tähteä, koska siellä on monia.........mainoksia. Koodaaja, joka on suunnitellut tämän pelin, on erittäin ahkera, tiedän. Korjaa tämä ongelma. Kiitos :-)
Hienoa, että olen kolmas kerta, kun olen suorittanut 145 tasoa, ja tämä on neljäs kerta, kun asensen pelin
PARAS PLAYSTORESSA SAATAVILLA PELI Marion ystäville ...mutta eniten ärsyttää pelin piilotetut lohkot ...kun taas alkuperäisessä pelissä ne ovat piilossa, eikä niitä ole helppo löytää...mutta tässä pelissä he ovat vain lähellä meitä ja aiheuttavat marion kuoleman ... kaiken kaikkiaan se on mukava peli ja olen saanut sen valmiiksi
ihan liikaa mainoksia ja mahdottomia kenttiiiiiiiiiiiiiiii
Kyllä se on kiva 😊 lapsille ja aikuisille, joten pidin siitä
Erittäin hyvä peli ...muistutti aidosta ..todellakin 😊
liikaa mainoksia mutta peli on erittäin mario
Rakastan tätä peliä, koska pienet sieniasut tulevat tyhjästä ja on niin hauskaa, kun ne saavat sinut.
Tämä peli on erittäin mukava, mutta yksi prblm näissä on niin paljon lisäyksiä, mutta sinä tulet pelaamaan tätä peliä, se on hauskaa rakastan tätä peliä 😃😃
Super Bino Go:Adventure Jungle Kalandjátékok iyz
En tyytyväinen... Enemmän kuin epäonnistuminen tässä pelissä. Kehittäjä pahimmin suunniteltu tähän.
No, yhdellä tähdellä sovelluksessa on virhe, ja papa sanoi, että sinun on tehtävä tilaa matkapuhelimellesi, minkä vuoksi sovellus ei asennu ja kun poistin videon, en tarvitse enää sovelluksen toimintaa, mutta jos poistit muut sovellukset, joita tarvitset edelleen.. matkapuhelimesi ei asenna sovellusta ja jos asennat sovelluksen, mutta et poista muita videoita ja täyttyy, puhelimesi muuttuu mustaksi ja sinun on korjattava se, mutta se ei silti toimi.. Im 10 vuotias tho😁😂😂😂👍
Mielenkiintoinen peli on kuin super mario ja leps maailma
Se ei ole hyvä peli, mutta ohjaus on pahin 😡😰. yritä muuttaa sitä.
Rakastan Mario-pelejä, mutta tässä pelissä on niin paljon mainoksia. aina kun kuolet tai suoritat tason, siellä on mainos. se on ärsyttävää. ja toinen asia on, että ei ole opetusohjelmaa, sinun täytyy selvittää kaikki itse. muuten, pidän itse pelistä. se on mukava pelata ja säätimet ovat helppoja.
OMG! Kuinka sovelluksessa voi olla näin paljon mainoksia? Kaikki sovellukset keskittyvät nykyään enemmän rahaan, eivät asiakkaiden tyytyväisyyteen😓 suosikkipelini, mutta poistin vain bcz liian monen mainoksen.
Super Bino Go:Permainan Lompat Petualangan woc
Hmm... Siistiä ja nostalgista, mutta liian suuret painikkeet - saa peukalot viemään tilaa näytöltä. Olen puolueellinen, sillä mikään ei ole verrattavissa Nintendo-ohjaimen pitämiseen, joten mikään Mario-peli ei ole koskaan hyvä enuff.
Peli on niin hauska ja mielenkiintoinen... Mutta liian paljon mainosta saa minut häiritsemään... Aina kun häviämme tai voitamme, pitäisi olla mainosta🥴. Mainosta ei voi ohittaa. Jotkut mainokset ovat noin 30 sekuntia🥴🥴🥴
SOOOOOOO MONTA mainoksia ei kiitos
Peli oli hieno. Mutta mainokset saavat sinut odottamaan niin kauan, että lopetat pelin. Tiedän, että mainokset ovat näiden pelien tärkein tulonlähde, mutta sen ei pitäisi olla niin häiritsevää, että pelaaja menettäisi kiinnostuksensa.
peli on mukava, mutta aina kun pelaajani kuoli tai voitan minkä tahansa tason, lisää tulee jatkuvasti... se ei ole hyvä
Miksi en voi hypätä sitten maapallon, rakastan sitä, jos voit laittaa sen, jos hyppäät ja sitten ilmassa teet etukäännön, niin voit jarruttaa jarrupalat kun laskeudut niiden päälle, lisää se. Ok, käytin 200 dollaria virran saamiseen, sitten saan pommivoiman. Teen vahinkoa menetän MOLEMAT VIRTALÄHTEENI, jos se ei korjaannu, poistan pelin >:-(